Hai Muhammad Ruzainie Suhail,
Dalam beberapa hari ni saya asyik cerita pasal Kursus Online Strategi Harga (KOSH).
Mungkin anda dah fedup dan marah pada saya.
Takpe. Silakan. Anda berhak untuk marah pada saya.
Dan saya juga berhak untuk bagitahu apa yang terbaik untuk bisnes anda.
Saya takkan minta anda daftar masuk ke suatu program yang tak memberi manfaat.
Saya akan ulang banyak kali. Ingatkan.
Supaya nanti, anda tak boleh marah saya pulak sebab tak ingatkan. (Saya dah pernah kena marah sebelum ni sebab tak ingatkan. Padahal banyak kali saya hantar emel.)
Ramai usahawan yang ada masalah ini:
❎ Tak tahu nak letak harga apa.
❎ Takut letak harga yang sepatutnya.
❎ Tak tahu berapa untung dia sepatutnya dapat.
❎ Terlepas keuntungan yang dia boleh dapat.
❎ Bisnes tak berkembang sebab untung nipis yang amat.
❎ Pelanggan senyap lepas tahu harga.
❎ Pelanggan komplen harga mahal.
❎ Pesaing cantas harga sampai jadi perang harga.
❎ dan banyak lagi.
Kursus Online Strategi Harga (KOSH) boleh bantu untuk selesaikan masalah di atas!
Anda akan diajar dengan 3 strategi harga yang boleh anda pilih untuk gunakan.
Strategi-strategi ini pula disokong oleh 32 taktik harga yang praktikal untuk anda amalkan.
Dengan ini anda akan dapat buat keputusan yang lebih baik dalam menentukan harga yang betul.
Ada orang pernah melawak dengan saya. "Punca barang naik kat Malaysia ni ada 3. Pertama GST. Kedua minyak. Ketiga Umar."
Sebenarnya KOSH bukan soal untuk naikkan harga dan tingkatkan keuntungan saja. Ia lebih daripada itu.
KOSH akan bantu anda untuk:
✅ Tentukan harga satu produk kepada spesifik seorang pelanggan.
✅ Tentukan harga pelbagai produk kepada ramai pelanggan.
✅ Menjual kepada pelanggan yang tak suka dengan harga yang anda bagi.
✅ Menjual kepada pelanggan yang tak nampak produk anda boleh membantu.
✅ Menjual kepada pelanggan yang rasa tak berbaloi untuk beli produk anda.
✅ Kenal pasti nilai yang anda jual kepada pelanggan dan aktifkan pelanggan yang sudah menyepi.
✅ Tingkatkan margin untung pada setiap jualan dan dapatkan keuntungan yang selama ini diabaikan.
✅ Naikkan harga tapi pelanggan semakin suka dan senang hati untuk bayar.
✅ Mengenakan harga yang berbeza kepada pelanggan yang berbeza atau jual dengan harga berbeza untuk produk yang sama.
✅ Lawan balik pesaing yang mulakan perang harga tanpa menjual murah.
✅ dan banyak lagi.
Apabila anda daftar KOSH, anda akan diberi:
➕Beberapa video pada setiap minggu. Ada lebih kurang 20 video. Tak banyak pun.
➕Lembaran kerja. Sambil tonton video, boleh gunakan lembaran kerja ni untuk lebih faham dan tangkap apa yang disampaikan. Takdelah blur memanjang.
➕Template. Isi-isi tempat kosong, keluar harga kos. Isi-isi tempat kosong, dapat idea nak jual berapa. Isi-isi tempat kosong, keluar harga jualan.
➕Online discussion. Saya akan buat sesi LIVE bersama anda untuk selesaikan apa-apa isu yang masih bercelaru, apa-apa masalah yang baru timbul dan yang sewaktu dengannya.
➕Online support. Kami tak biarkan anda terkontang-kanting lepas dah daftar KOSH. Kalau ada tak paham boleh emel, PM dan sebagainya.
Apa kata mereka yang dah menggunakan Strategi Harga?
Memang berkesan. Customers tak berfikir panjang terus buat payment. Terima kasih kerana memberi saya panduan.
~ Liza
Selepas gunakan panduan Strategi Harga, peningkatan prospek yang mesej saya dan close sale meningkat 36.7%.
~ Nabil
Terima kasih tuan. Tak sia-sia saya beli. Saya dapat sales RM22,000 dalam 3 hari. Alhamdulillah.
~ Zafirah
Selepas menaikkan harga, rupanya pelanggan tetap membeli juga.
~ Azreen
Berguna sangat. Baru dapat idea. Saya buat servis car detailing. So boleh bezakan harga untuk BMW dengan Proton padahal cuci kusyen sama jer.
~ Wandi
Sebelum ini saya hanya cuma berani menaikkan harga sedikit demi sedikit untuk melihat respond customer terhadap harga tersebut. Kemudian selepas baca panduan Strategi Harga, saya menaikkan lagi harga. Tempahan masih juga banyak.
~ Pahmi
Lepas dapatkan panduan harga ni saya dah tahu macam mana nak tetapkan harga untuk sebuah produk sebab sebelum ni saya cuma mark up ikut harga market yang diberikan supplier atau ganda dua atau 3 daripada harga kos.
~ Nazmi
Berapa pelaburan anda untuk dapatkan ini semua?
Nilai KOSH adalah RM500. Tapi untuk anda yang dapatkan tawaran PRE ORDER ni, ada harga istimewa.
Ini bagi menghargai anda yang sanggup buat tempahan dulu, walaupun KOSH hanya akan dilancarkan pada 20 Februari.
Anda akan diberikan diskaun sebanyak RM350. Jadi anda boleh daftar KOSH dengan RM150 je!
Untungkan? Dapat jimat RM350.
Saya siap bagi jaminan. Kalau nanti anda tak puas hati dengan KOSH, saya akan pulangkan semula duit. Tiada risiko untuk anda!
Apa tunggu lagi?
ps: Tawaran ini akan berakhir pukul 11.59 malam. Daftar sekarang sebelum anda menyesal sebab terlepas!
Umarvellous Sdn Bhd, A-5-10 empire tower ss16/1, 47500, subang jaya, MalaysiaAnda boleh berhenti melanggan atau menukar butiran hubungan anda pada bila-bila masa.